מה מיוחד בוילות לשומרי מסורת?

מערכת שורש  כב חשוון, תשעז  11/23/2016

על מנת ליהנות מכל היתרונות של הוילה כמתחם לחופשה או לאירועים, חשוב לוודא מול בעלי המקום את הימצאותם של הדברים החשובים בעבורכם
.......................

מה מיוחד בוילות לשומרי מסורת?
אתר וילה ואו
צילום: יח"צ האתר

וילות להשכרה הפכו בשנים האחרונות לדרך מקורית ואף חסכונית, למנוחה ונופש באמצע או בסוף שבוע, או לקיום שמחות ואירועים משפחתיים. היתרונות הגדולים של וילות מהסוג הזה, על פני כל צורה אחרת של נופש ובמיוחד עבור הציבור הדתי, הם רבים, וכאשר מדובר בשומרי מסורת- יש כמה דברים מיוחדים שהופכים את הוילות להשכרה, לאופציה נהדרת לבילוי חופשה ולמטרות נוספות:

מחפשים מקום שקט? הזמינו וילה לדתיים באתר "וילה וואו" במחיר מוזל!

  1. פרטיות: הוילה היא בעצם מתחם שבתוכו נמצאים המשפחה הנופשת והיא בלבד. המשפחה יכולה לבלות יחד, רק בני המשפחה שהתאגדו לצורך זה. בבית מלון לעומת זאת, חדרי האוכל, הבריכה ולמעשה וכל המתחמים המשותפים מכילים גם משפחות זרות, על ילדיהם והרעש הנלווה אליהן. משפחות דתיות יכולות לבחור וילה הממוקמת קרוב לבית כנסת, וליהנות מתפילה באווירה נעימה יותר, עם הקהילה לעומת תפילה בבית כנסת של בית מלון. התחושה הנוצרת היא בעצם של מגורים משותפים, גם אם זמניים, בשיא הנוחות והפאר עם פינוקים בדמות מכשירים חשמליים וריהוט יוקרתי, שלא נמצא בהישג יד אצל מרבית האנשים.
  2. חיסכון רב בכסף: לילה בבית מלון עלול להגיע לאלפי שקלים. כאשר מדובר במשפחות דתיות, המונות מספר נפשות גבוה בדרך כלל- מדובר בהוצאה כלכלית כבדה ביותר. וילת נופש יכולה להוזיל רבות את החופשה, בכך שהמחיר שלה עבור כל לילה יהיה גלובלי לכולכם, כלומר היא תוכל להכיל את כל בני המשפחה גם יחד. אמנם כל וילה שונה מהשנייה אבל הדומה ביניהן הוא שהוילות לכל סוגיהן מכילות מספר חדרי שינה, ובכל אחד מהם ניתן להלין מספר אנשים וכך ההשקעה משתלמת מאוד כלכלית. בנוסף, בוילות נופש קיים מטבח ובו ניתן לאכסן אוכל ולבשל אותו, כך שאם נערכים היטב מראש, ורוכשים מספיק מזון וחומרי גלם- אין צורך לצאת למסעדות כשרות באזור ונמנע בזבוז מיותר.
  3. קיום אירועים בוילות לשומרי מסורת: כאשר מדובר באירועים שחייבים להיערך בשבת- למשל שבת חתן או עלייה לתורה בבר מצווה, קשה למצוא אפשרות לאירוח, שלא יכביד על המארחים, שבוודאי יתקשו להכיל את כל האורחים בתוך ביתם. נהוג במקרים כאלה לרכוש מזון ומשקאות מבעוד מועד, ולערוך חגיגה קטנה ומצומצמת מאוד בבית הכנסת. עם זאת, למי שרוצה לקיים חגיגה גדולה יותר, עם אוכל חם וטעים במקום מרווח- מומלץ לעשות זאת בוילה להשכרה הקרובה לבית הכנסת. באופן זה יוכלו המתפללים לגשת אל הוילה ברגל עם סיום התפילה, לחגוג ולשמוח שם, וכמובן ליהנות מהאוכל הטעים שחומם כבר מראש על הפלטה.

דגשים לבחירת וילות לשומרי מסורת

על מנת ליהנות מכל היתרונות של הוילה כמתחם לחופשה או לאירועים, חשוב לוודא מול בעלי המקום את הימצאותם של הדברים החשובים בעבורכם: אמצעים לחימום אוכל כמו פלטת שבת, מיחם, מיקרוגלים נפרדים לבשר וחלב, כיורים כפולים ואפילו מיטות נפרדות. מומלץ "לצאת מהריבוע" ולשקול קיום נופש או אירוע בוילה ולא במקומות ה"רגילים", וליהנות מכל היתרונות שבה.